Ακόμα ένα “Ραντεβού έξω από τα γήπεδα” με την Σταυριάνα και συγκεκριμένα στο “αιώνιο” ντέρμπι στο ΓΣΠ… Οι ερωτήσεις που δέχθηκαν αυτή τη φορά οι οπαδοί ΑΠΟΕΛ και Ομόνοιας ήταν να πουν ποιοι παίκτες έπαιξαν και στις δύο ομάδες και να βρουν πόσα σε αριθμό ντέρμπι έχουν παιχτεί. Και φυσικά ο καθένας έδωσε την πρόβλεψή του για το τελικό σκορ.