Τα είπαν για... ΑΠΟΕΛ

Τα είπαν για... ΑΠΟΕΛ

Συζήτηση ανάμεσα σε Θωμά Φραντζή και Γιάννο Οκκά για το ΑΠΟΕΛ στη διάρκεια της εκπομπής SUPER MONDAY.

cv

Θ. Φραντζής/ "Γιάννο το ΑΠΟΕΛ φαίνεται να πάει κόντρα στις προβλέψεις; Θυμάσαι τον Μάιο-Ιούνιο οι πιο πολλοί έλεγαν (λέγαμε) πως το ΑΠΟΕΛ ταλαιπωρημένο από τα οικονομικά, θα δυσκολευόταν... έχει φτιάξει μία καλή ομάδα".

Γ. Οκκάς/ "Ναι το καλοκαίρι όλοι λέγαμε πως το ΑΠΟΕΛ θα ακολουθήσει την Ανόρθωση. Αυτή τη στιγμή το ΑΠΟΕΛ είναι πρώτο...Έχει συντελεστή τερμάτων 10-2".

enter " "

ΚΛΙΚ ΣΤΟ ΒΙΝΤΕΟ για να παρακολουθήσετε την συζήτηση