ΤΕΛΟΣ... πολέμου, πίσω ο Σα Πίντο!

ΤΕΛΟΣ... πολέμου, πίσω ο Σα Πίντο!

Πίσω στο Ιράν ο Σα Πίντο... Ο πόλεμος τελείωσε και ο κόουτς πήγε στην Τεχεράνη με την υποδοχή να είναι ιδιαίτερα θερμή! Ως γνωστό ο πρώην προπονητής του ΑΠΟΕΛ αναλαμβάνει ξανά την Εsteghlal.

Η Novibet κατέχει άδεια κλάσης Β από την ΕΑΣ με αριθμό Β022. Απαγορεύεται η συμμετοχή σε άτομα κάτω των 18 ετών .Παίξε υπεύθυνα. www.safergambling.gov.cy. Η δημοσίευση συνιστά πληρωμένη διαφήμιση εκ μέρους και για λογαριασμό της Novibet

Οι τοποθετήσεις του:

Νιώθω ήδη την ενέργειά σας στην Τεχεράνη. Το 2022/23 μοιραστήκαμε αξέχαστες στιγμές. Τώρα επιστρέφω για να ολοκληρώσω αυτό που ξεκινήσαμε και να ανεβάσω το @esteghlal.fc.official ακόμα πιο ψηλά.

Ευχαριστώ το διοικητικό συμβούλιο για το κάλεσμα, τους παίκτες για την εμπιστοσύνη τους και, πάνω απ' όλα, τους απίστευτους οπαδούς μας. Δεν σταματήσατε ποτέ να πιστεύετε. Υπόσχομαι σκληρή δουλειά και πάθος, όπως πάντα.

Είστε έτοιμοι να γράψουμε μαζί το επόμενο κεφάλαιο; Πάμε! ⚽🔥

ΑΠΟΕΛ43

ΑΠΟΕΛ43

kerkida.net team