Αν και στο θέμα με τα διοικητικά του ΑΠΟΕΛ πολλά τις τελευταίες μέρες έχουν ανατραπεί φαίνεται πως αυτή τη φορά θα υπάρξει οριστικό ξεκαθάρισμα.
Η ομάδα των ατόμων με επικεφαλής τον Αλέξη Ανδρέου θα έχει συνάντηση το απόγευμα, θα πάρει αποφάσεις και στη συνέχεια αυτές θα κοινοποιηθούν προς την νυν διοίκηση.
Ουσιαστικά πάμε για το τελευταίο... επεισόδιο του σήριαλ το οποίο εν πάσει περιπτώση θα είναι αδιανόητο να συνεχιστεί.
Περιττό να πούμε πως η δυσφορία του κόσμου έχει πλέον φτάσει σε οριακά επίπεδα.