"Θα μπορούσα να αρχίσω να κλαίω, αλλά με αυτά που έχουμε θα παλεύουμε"

"Θα μπορούσα να αρχίσω να κλαίω, αλλά με αυτά που έχουμε θα παλεύουμε"

Οι δηλώσεις του τεχνικού του ΑΠΟΕΛ, Πάμπλο Γκαρσία μετά τη νίκη-πρόκριση επί της ΕΝΠ στους "4" του κυπέλλου...

"Με την προσπάθεια των ποδοσφαιριστών καταφέραμε να περάσουμε, ευχαριστούμε τον κόσμο και συνεχίζουμε τη δουλειά.  

Αυτό είναι το πρόβλημα, όταν παίζουμε καλά χάνουμε. Πρέπει να υπάρχει ισορροπία εναντίον της ΑΕΚ κάναμε πολύ καλό παιχνίδι. Αυτό που μετράει στο τέλος είναι το αποτέλεσμα. Εμένα μου αρέσει να παίζει ποδόσφαιρο η ομάδα μου. Ξέρουμε πως η κατάσταση για τους ποδοσφαιριστές μας δεν είναι εύκολη. Είμαι ικανοποιημένος από τους παίκτες, είναι πολλά και τα συνεχόμενα παιχνίδια που έχουμε. Πρέπει να έχουμε ηρεμία, είναι στιγμές που δεν είναι εύκολες. Έχουμε μια πόρτα ανοιχτή και πρέπει να το πολεμήσουμε. 

Θα μπορούσα να αρχίσω να κλαίω, αλλά με αυτά που έχουμε θα παλεύουμε. "

 

Στοίχημα στη Novibet
Η Novibet κατέχει άδεια κλάσης Β από την ΕΑΣ με αριθμό Β022. Απαγορεύεται η συμμετοχή σε άτομα κάτω των 18 ετών .Παίξε υπεύθυνα. www.safergambling.gov.cy. Η δημοσίευση συνιστά πληρωμένη διαφήμιση εκ μέρους και για λογαριασμό της Novibet

Δείτε το SUPER MONDAY με καλεσμένο τον Χρίστο Χαραλάμπους: