Πολύ καλή εμφάνιση από τον Ματίας Τομάς στο παιχνίδι με αντίπαλο τον Ολυμπιακό. Ο Ουρουγουανός άσος του ΑΠΟΕΛ παραχώρησε δηλώσεις στην κάμερα της ιστοσελίδας μας και στον Ανδρέα Ροκόπο μετά τη νίκη. Μίλησε και για τα δοκάρια, για τα οποία έχασε το μέτρημα (!) και για το εξ αναβολής ντέρμπι με την Πάφο.
Μερικά απ' όσα μας είπε:
"Πολύ σημαντική νίκη.Πολύ καλή ομάδα ο Ολυμπιακός...Όταν παίζεις στον ΑΠΟΕΛ πρέπει μόνο τη νίκη να σκέφτεσαι...Θέλουμε τους τρεις βαθμούς και με την Πάφο".
Στοίχημα στη Novibet
Η Novibet κατέχει άδεια κλάσης Β από την ΕΑΣ με αριθμό Β022. Απαγορεύεται η συμμετοχή σε άτομα κάτω των 18 ετών .Παίξε υπεύθυνα. www.safergambling.gov.cy. Η δημοσίευση συνιστά πληρωμένη διαφήμιση εκ μέρους και για λογαριασμό της Novibet
Δείτε τα υπόλοιπα... στο βίντεο:

