Το σημερινό επεισόδιο της εκπομπής "Στην Κερκίδα" με τον Άρη Κυριάκου, μας πηγαίνει πίσω στο χρόνο και συγκεκριμένα σαν σήμερα, στις 26 Σεπτεμβρίου του 1992 στο επεισοδιακό ντέρμπι μεταξύ Απόλλωνα-Ομόνοια στην πρεμιέρα του πρωταθλήματος, στο Τσίρειο Στάδιο… Το ματς έμεινε στην ιστορία αφού τα 8 γκολ που επιτεύχθηκαν (4-4 τελικό σκορ) είναι τα περισσότερα σε ντέρμπι μεταξύ των πράσινων της Λευκωσίας και των γαλάζιων της Λεμεσού… Η αναμέτρηση αμαυρώθηκε από επεισόδια στο τέλος με οπαδούς της Ομόνοιας να επιτίθενται στον διαιτητή…
Δείτε το βίντεο της εκπομπής από το λογαριασμό του kerkida.net στο Tik Tok:
@kerkida.net Η αιματηρή πρεμιέρα του 1992 @apollonfc @omonoia.fc #stinkerkida #sansimera #apollon #omonoia - Το "Στην Κερκιδα" φέρνει κοντά σας η@eurobank.cy ♬ Misirlou - Valeron