Σε ερώτηση από την Cytavision για αν παρακολούθησε η διοίκηση το παιχνίδι από το πέταλο και όχι από τα επίσημα Box, απάντησε ο Φανούριος Κωνσταντίνου, λέγοντας χαρακτηριστικά πως δεν δόθηκε Box από την Ομόνοια στη διοίκηση και το προσωπικό των φιλοξενούμενων…. Crepaland – η κρέπα που σε μαγεύει κάθε στιγμή
"Ναι. Δεν μας δόθηκε box από την επίσημη Ομόνοια. Δεν θέλαμε να το κοινοποιήσουμε πριν από την έναρξη του αγώνα για να μην δημιουργήσουμε εντυπώσεις. Αφού με ρωτάς θα σου πω ότι δεν μας δόθηκε σε σχέση με εμάς που τους δίναμε Box στον δεύτερο όροφο του Αλφαμέγα. Ότι μας έδωσαν θα λάβουν και αυτοί στο παιχνίδι στο Αλφαμέγα. Δεν υπάρχει θέμα, είναι γηπεδούχοι έχουν δικαίωμα να πράξουν όπως θέλουν, εμείς δεχθήκαμε χωρίς ένσταση ή διαφωνία την απόφαση της διοίκησης της Ομόνοιας, άρα το ίδιο θα πράξουμε είτε αφορά το προσωπικό τους είτε αφορά τη διοίκηση τους. Η φιλοξενία είναι μια χαρά άρα θα λάβουν ότι λάβαμε και εμείς. Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα”.
