"Αν κερδίσουμε την Ομόνοια..."

"Αν κερδίσουμε την Ομόνοια..."

Στον Φανούριο Κωνσταντίνου γίνεται η ίδια ερώτηση. Αν ο Απόλλωνας... πάει για πρωτάθλημα. Η απάντησή του, η ίδια. "Αν κερδίσουμε την Ομόνοια μέσα στην έδρα της, τότε θα ξαναμιλήσουμε." Crepaland – η κρέπα που σε μαγεύει κάθε στιγμή