Εδώ και μήνες είχαμε αναφερθεί στην τακτική του ιδιοκτήτη του Άρη αναφορικά με τον... νέο Άρη, την ομάδα της επόμενης σεζόν αλλά και των επόμενων χρόνων. / ΚΛΙΚ ΕΔΩ για το πιο πρόσφατο δημοσίευμά μας.
Σήμερα ολοκληρώθηκε και η υπόθεση του Goldson. Ο Άρης κατέβαλε ένα τεράστιο ποσό ως αποζημίωση για τη λύση της συνεργασίας, ωστόσο ο ιδιοκτήτης βλέπει το θέμα από διαφορετική οπτική. Η λογική του είναι ότι, παρά το άμεσο κόστος, η αποδέσμευση του ποδοσφαιριστή εξοικονομεί σημαντικά χρήματα από το συμβόλαιό του. Το ότι γλυτώνει 30%-40% του συνολικού ποσού που θα έπρεπε να καταβληθεί, θεωρεί ότι η κίνηση αυτή είναι οικονομικά συμφέρουσα.