Η στρατηγική πίσω από την αποδέσμευση

Η στρατηγική πίσω από την αποδέσμευση

Εδώ και μήνες είχαμε αναφερθεί στην τακτική του ιδιοκτήτη του Άρη αναφορικά με τον... νέο Άρη, την ομάδα της επόμενης σεζόν αλλά και των επόμενων χρόνων. / ΚΛΙΚ ΕΔΩ για το πιο πρόσφατο δημοσίευμά μας.

Σήμερα ολοκληρώθηκε και η υπόθεση του Goldson. Ο Άρης κατέβαλε ένα τεράστιο ποσό ως αποζημίωση για τη λύση της συνεργασίας, ωστόσο ο ιδιοκτήτης βλέπει το θέμα από διαφορετική οπτική. Η λογική του είναι ότι, παρά το άμεσο κόστος, η αποδέσμευση του ποδοσφαιριστή εξοικονομεί σημαντικά χρήματα από το συμβόλαιό του. Το ότι γλυτώνει 30%-40% του συνολικού ποσού που θα έπρεπε να καταβληθεί, θεωρεί ότι η κίνηση αυτή είναι οικονομικά συμφέρουσα.