Πλησιάζει η συμπλήρωση 12 χρόνων απ’ την τελευταία εντός έδρας νίκη της ΕΝΠ, απέναντι στην Ανόρθωση.
Ήταν 9 Φεβρουαρίου 2014 όταν οι “βυσσινί” είχαν κερδίσει στο “Τάσος Μάρκου” την “Κυρία” για τελευταία φορά. Και για να συμβεί αυτό, χρειάστηκε να κάνει… πράγματα και θαύματα ο Μπεσάρτ Ιμπραΐμι. Ο Σκοπιανός επιθετικός που είχε αποκτηθεί μερικές ημέρες νωρίτερα, ήταν εντυπωσιακός και ασταμάτητος, πετυχαίνοντας χατ τρικ και οδηγώντας την Ένωση στην επιβλητική νίκη με 4-0 (το τέταρτο γκολ ο Ανγκούλο).
Από τότε, πέρασαν σχεδόν 12 χρόνια και οι αγώνες ανάμεσα σε ΕΝΠ και Ανόρθωση στο Παραλίμνι ολοκληρώνονται είτε με Χ είτε με διπλό…




