Ντεμπούτο για Ντόμπρα 

Ο Σίνισα Ντομπρασίνοβιτς που άφησε το… πάνελ του SUPER MONDAY επέστρεψε και επίσημα στους πάγκους, για λογαριασμό του Ερμή. 

Ο ''Ντόμπρα'' πραγματοποίησε ντεμπούτο στον πάγκο των φτεροπόδαρων στον σημαντικό αγώνα στο Τάσος Μάρκου απέναντι στην ΕΝΠ. 

ντομπρ

enter " "