"Δύο χρόνια γεμάτα αφοσίωση, θυσίες και εμπειρίες"

"Δύο χρόνια γεμάτα αφοσίωση, θυσίες και εμπειρίες"

O Ζοάο Μάριο με ανάρτηση του στα social media αποχαιρετάει τον Ολυμπιακό Λευκωσίας.

"Ένα πολύ σημαντικό κεφάλαιο της καριέρας μου στον Ολυμπιακό 🟢⚫️ φτάνει στο τέλος του.

Ήταν δύο χρόνια γεμάτα αφοσίωση, θυσίες και πολύτιμες εμπειρίες, με στιγμές χαράς αλλά και δυσκολίες, πάντα όμως με προσήλωση στην επίτευξη των στόχων που είχαμε θέσει.

Κρατώ μαζί μου εξαιρετικές αναμνήσεις και αισθάνομαι βαθιά ευγνωμοσύνη προς όλους όσοι αποτέλεσαν μέρος αυτής της διαδρομής.

Εύχομαι στον σύλλογο και σε όλους όσοι συνδέονται με αυτόν κάθε επιτυχία στο μέλλον".