Ο Ε.Τ του Ολυμπιακού Λευκωσίας, Ανδρέας Παναρέτου κατά την διάρκεια της παρουσίασης των διαρκείας αλλά και του Γιώργου Κωστή, επιβεβαίωσε (ΕΔΩ το ρεπορτάζ μας) πως οι "μαυροπράσινοι" έχουν συμφωνήσει με τον Αγάπιο Βρίκκη. Επίσης όπως τόνισε η ομάδα της Λευκωσίας, συμφώνησε και με τον Αλέξανδρο Λώλη.