Χτίζεται (σχεδόν) από το μηδέν

Χτίζεται (σχεδόν) από το μηδέν

Είναι πολλές οι αποχωρήσεις στην Ομόνοια Αραδίππου αυτό το καλοκαίρι. Η ομάδα πέτυχε τον στόχο της παραμονής στην κατηγορία, ωστόσο οι πλείστοι ποδοσφαιριστές δεσμεύονταν με συμβόλαιο μέχρι το 2026 και έτσι αποχώρησαν από τα "περιστέρια"...

Οι ποδοσφαιριστές που υπολογίζονται για τη νέα χρονιά την δεδομένη στιγμή είναι οι Γιώργος Ποντικός, Μηνάς Αντωνίου, Πάρης Πολυκάρπου, Σεμπαστιάν Λομόνακο και Τζέρεμι Βαν Μιούλεμ (επιπλέον κάποιοι νεαροί Κύπριοι). Επίσης ανακοινώθηκε και η πρώτη μεταγραφή και είναι ο Μιχάλης Κουμουρή (ΚΛΙΚ ΕΔΩ).

Είναι δεδομένο πως όλοι οι πιο πάνω ποδοσφαιριστές απέδειξαν πως είναι ποιοτικές μονάδες και μπορούν να αποτελέσουν βασικές επιλογές στο πλάνο του Οκκά, ωστόσο παράλληλα θα χρειαστούν να γίνουν αρκετές μεταγραφές για να συμπληρωθεί ένα ποιοτικό και ανταγωνιστικό σύνολο.

Φώτης Μιλτιάδους