Άγγελος στο kerkida: "Η ομάδα ανταποκρίθηκε/ Αν ήμασταν λίγο πιο τυχεροί..."

Άγγελος στο kerkida: "Η ομάδα ανταποκρίθηκε/ Αν ήμασταν λίγο πιο τυχεροί..."

Μετά το τέλος του ντέρμπι στην ΑΡΕΝΑ ανάμεσα σε ΑΕΚ και Ομόνοια, ο Άγγελος Ανδρέου παραχώρησε δηλώσεις στην κάμερα της ιστοσελίδας μας. 

Στοίχημα στη Novibet
Η Novibet κατέχει άδεια κλάσης Β από την ΕΑΣ με αριθμό Β022. Απαγορεύεται η συμμετοχή σε άτομα κάτω των 18 ετών .Παίξε υπεύθυνα. www.safergambling.gov.cy. Η δημοσίευση συνιστά πληρωμένη διαφήμιση εκ μέρους και για λογαριασμό της Novibet

"Ήταν ένα ντέρμπι. Αν ήμασταν λίγο πιο τυχεροί στο γκολ θα μας άξιζε η νίκη.
Η ομάδα ανταποκρίθηκε, έφτιαξε ευκαιρίες, είχε πάθος. Θα πάμε για να διεκδικήσουμε ότι καλύτερο μπορούμε με την Ρακόφ", σημείωσε μεταξύ άλλων ο μεσοεπιθετικός της Ομόνοιας.

Δείτε αναλυτικά όσα ανέφερε: 

 

Δείτε το SUPER MONDAY με καλεσμένο τον Παναγιώτη Λουκά: