Μετά το τέλος του ντέρμπι στην ΑΡΕΝΑ ανάμεσα σε ΑΕΚ και Ομόνοια, ο Άγγελος Ανδρέου παραχώρησε δηλώσεις στην κάμερα της ιστοσελίδας μας.
Στοίχημα στη Novibet
Η Novibet κατέχει άδεια κλάσης Β από την ΕΑΣ με αριθμό Β022. Απαγορεύεται η συμμετοχή σε άτομα κάτω των 18 ετών .Παίξε υπεύθυνα. www.safergambling.gov.cy. Η δημοσίευση συνιστά πληρωμένη διαφήμιση εκ μέρους και για λογαριασμό της Novibet
"Ήταν ένα ντέρμπι. Αν ήμασταν λίγο πιο τυχεροί στο γκολ θα μας άξιζε η νίκη.
Η ομάδα ανταποκρίθηκε, έφτιαξε ευκαιρίες, είχε πάθος. Θα πάμε για να διεκδικήσουμε ότι καλύτερο μπορούμε με την Ρακόφ", σημείωσε μεταξύ άλλων ο μεσοεπιθετικός της Ομόνοιας.
Δείτε αναλυτικά όσα ανέφερε:
Δείτε το SUPER MONDAY με καλεσμένο τον Παναγιώτη Λουκά:
Την αρθρογραφία για τους αγώνες του πρωταθλήματος προσφέρει το Mint To Be Fresh Pasta - Εκεί όπου τα ζυμαρικά είναι καθημερινή απόλαυση!
