Ανδρέου: ''Θαυμάζω την Ομόνοια'' (βίντεο)

Ανδρέου: ''Θαυμάζω την Ομόνοια'' (βίντεο)

Δηλώσεις στην κάμερα του γραφείου Τύπου της Ομόνοιας παραχώρησε ο Ευάγγελος Ανδρέου μετά την ανακοίνωση της απόκτησής του από πλευράς των πρασίνων της Λευκωσίας. 

Η Novibet κατέχει άδεια κλάσης Β από την ΕΑΣ με αριθμό Β022. Απαγορεύεται η συμμετοχή σε άτομα κάτω των 18 ετών .Παίξε υπεύθυνα. www.safergambling.gov.cy. Η δημοσίευση συνιστά πληρωμένη διαφήμιση εκ μέρους και για λογαριασμό της Novibet

''Νιώθω σίγουρα πολύ χαρούμενος γιατί η Ομόνοια είναι μια ομάδα που πάντα μου άρεσε ο τρόπος παιχνιδιού της. Είμαι πάρα πολύ χαρούμενος για αυτή την κίνηση''.

Για το τι ήταν αυτό που τον έπεισε να πάει στην Ομόνοια: 

''Με έπεισε να έρθω ο τρόπος παιχνιδιού της, γενικά την θαυμάζω με το στιλ του παιχνιδιού που παίζει''. 

Για το γεγονός ότι η Ομόνοια αγωνίζεται στην Ευρώπη και θα του δοθεί η δυνατότητα να αγωνιστεί: 

''Σίγουρα, γι’ αυτό ήρθα. Θέλω να βοηθήσω την ομάδα να καταφέρει να πετύχει τους στόχους και να φέρουμε την ομάδα όσο πιο ψηλά γίνεται''.

Για τον κόσμο της ομάδας: 

''Να ξέρουν ότι θα δίνω πάντα τον καλύτερό μου εαυτό''. 
 

Δείτε την εκπομπή SUPER MONDAY με καλεσμένο τον Χρίστο Χαραλάμπους: