Μετά την σημερινή ανακοίνωση της Ομόνοιας για την περίπτωση του Jesper Jansson (ΚΛΙΚ ΕΔΩ), ο Σουηδός μίλησε στην fotbollskanalen και κλήθηκε να σχολιάσει το συγκεκριμένο θέμα. Ο πρώην Αθλητικός Διευθυντής των "πρασίνων" ανέφερε... "Έχω αποφασίσει να μην το σχολιάσω μέχρι να τελειώσει. Θέλω να είμαι ο πιο ώριμος σε αυτή την υπόθεση" και σε δεύτερη ερώτηση απάντησε: "Δεν θέλω να το σχολιάσω. Θα το κρατήσω για τον εαυτό μου."
Στοίχημα στη Novibet
Η Novibet κατέχει άδεια κλάσης Β από την ΕΑΣ με αριθμό Β022. Απαγορεύεται η συμμετοχή σε άτομα κάτω των 18 ετών .Παίξε υπεύθυνα. www.safergambling.gov.cy. Η δημοσίευση συνιστά πληρωμένη διαφήμιση εκ μέρους και για λογαριασμό της Novibet