Ζητήθηκε από τον Παναγιώτη Ζαχαρίου να σχολιάσει την απόφαση του πρώην συμπαίκτη του, Λοϊζου Λοϊζου, να συνεχίσει την καριέρα του στην Χάποελ Τελ Αβίβ. Τι είπε επίσης για Τζιωνή, Κακουλλή και Χάμπο, που επίσης αποχώρησαν από την Ομόνοια.
"Είναι πολύ φυσιολογικό. Δεν νομίζω να είναι λάθος επιλογή...Είναι όνειρο για κάθε παίκτη η μεταγραφή στο εξωτερικό. Θα πεις είναι Ισραήλ, αλλά δεν παύει να είναι μία μεταγραφή στο εξωτερικό και με πιο υψηλές απολαβές. Ήταν περίεργο που έφυγε ο Χάμπος από την Ομόνοια για να πάει στον Άρη"
Δείτε αναλυτικά από το 40.33 στο βίντεο της εκπομπής SUPER MONDAY:


