Σχολιάζοντας την ήττα της Ομόνοιας από τον Εθνικό Άχνας, ο Χρίστος Χαραλάμπους εξέφρασε την άποψη ότι η ομάδα του Μπεργκ υστερεί σε ποιοτικό βάθος σε σύγκριση με τις ομάδες που θα διεκδικήσουν τον τίτλο.
"Είναι βαθμοί που στοιχίζουν. Το είδαμε και τα προηγούμενα χρόνια. Ο μεγάλος στόχος της Ομόνοιας είναι το πρωτάθλημα. Ισχύει και φέτος για την Ομόνοια πως δεν έχει το ίδιο βάθος που μπορεί να έχουν κάποιοι ανταγωνιστές της. Όταν κάνεις 6 αλλαγές με βασικότατους παίκτες, η ποιότητα θα..πέσει. Ο κυριότερος λόγος που έχασε η Ομόνοια είναι γιατί δεν υπήρχε η ποιότητα που μπορεί να δώσουν οι παίκτες που ξεκίνησαν από τον πάγκο και ο Γιόβετιτς που έμεινε εκτός. Θα μπορούσε να κάνει 2-3 αλλαγές...".
Δείτε από το 27:19 τι λέχθηκε για την Ομόνοια αναλυτικά στο βίντεο της εκπομπής:
