Η Ομόνοια πέρασε... από τη Λεμεσό, επικρατώντας με 3-2 του Απόλλωνα και έκανε ακόμη ένα βήμα προς τον τίτλο. Ο κόσμος των "πρασίνων" που πήγε στο "Αλφαμέγα", στήριξε τους ποδοσφαιριστές του Μπεργκ με τον δικό του τρόπου και μετά την λήξη του αγώνα πανηγύρισαν μαζί. Ήταν η πρώτη φετινή νίκη της Ομόνοιας κόντρα στον Απόλλωνα.
Στοίχημα στη Novibet
Η Novibet κατέχει άδεια κλάσης Β από την ΕΑΣ με αριθμό Β022. Απαγορεύεται η συμμετοχή σε άτομα κάτω των 18 ετών .Παίξε υπεύθυνα. www.safergambling.gov.cy. Η δημοσίευση συνιστά πληρωμένη διαφήμιση εκ μέρους και για λογαριασμό της Novibet
Δείτε το βίντεο του kerkida.net με τα πανηγύρια μετά το τέλος του αγώνα με τον Απόλλωνα:

