(Βίντεο kerkida) Υπογραφές και... "καληνύχτα"

(Βίντεο kerkida) Υπογραφές και... "καληνύχτα"

Μετά τη νίκη της Ομόνοια με 3-2 επί του Απόλλωνα στο "Αλφαμέγα", οι Γουίλι Σεμέδο, Κουλιμπαλί και Ντιουνκού βρέθηκαν κοντά στον κόσμο που περίμενε έξω από το γήπεδο για υπογραφές και φωτογραφίες, χωρίς να χαλάσουν χατίρι. Οι ποδοσφαιριστές αποχώρησαν με… "καληνύχτα", εμφανώς ικανοποιημένοι από το τρίποντο. Δείτε πιο κάτω το βίντεο του kerkida.net:

Στοίχημα στη Novibet
Η Novibet κατέχει άδεια κλάσης Β από την ΕΑΣ με αριθμό Β022. Απαγορεύεται η συμμετοχή σε άτομα κάτω των 18 ετών .Παίξε υπεύθυνα. www.safergambling.gov.cy. Η δημοσίευση συνιστά πληρωμένη διαφήμιση εκ μέρους και για λογαριασμό της Novibet