''Δεν ήμασταν αυτοί που έπρεπε, είμαστε απογοητευμένοι''

''Δεν ήμασταν αυτοί που έπρεπε, είμαστε απογοητευμένοι''

Διαβάστε τι δήλωσε ο προπονητής της Ομόνοιας, Χένινγκ Μπεργκ στη διάσκεψη τύπου μετά την ήττα από τον Απόλλωνα στο ''Άλφαμεγα''...

Στοίχημα στη Novibet
Η Novibet κατέχει άδεια κλάσης Β από την ΕΑΣ με αριθμό Β022. Απαγορεύεται η συμμετοχή σε άτομα κάτω των 18 ετών .Παίξε υπεύθυνα. www.safergambling.gov.cy. Η δημοσίευση συνιστά πληρωμένη διαφήμιση εκ μέρους και για λογαριασμό της Novibet

Αρχικό σχόλιο: ''Η εμφάνιση μας δεν ήταν αυτή που έπρεπε και είμαστε. Σκόραραν ένα υπέροχο πρώτο γκολ, προηγουμένως είχαμε κάποιες ευκαιρίες που δεν καταφέραμε να τις κάνουμε γκολ, όπως και μετά την αποβολή, Περιμένουμε καλύτερες αποδόσεις στη συνέχεια.''

Για το αν η ήττα οφείλεται σε μεγαλύτερο πάθος και θέληση από πλευράς Απόλλωνα: ''Όχι. Είναι καλή ομάδα ο Απόλλωνας με καλούς παίκτες. Μπορεί να μην ξεκίνησε καλά αλλά στη συνέχεια ανέβασε την απόδοση του. Δεν ήταν τόσο θέμα πάθους όσο μη σωστού τάιμινγκ στο παιχνίδι μας.''

enter