ΔΗΛΩΣΕΙΣ Μπεργκ/"Αν μπορούμε να κάνουμε μεταγραφή..."

ΔΗΛΩΣΕΙΣ Μπεργκ/"Αν μπορούμε να κάνουμε μεταγραφή..."

Μετά το τέλος του αγώνα με τον Ακρίτα και την μεγάλη νίκη που πέτυχε η  Ομόνοια, ο προπονητής των "πρασίνων' Χένινγκ Μπεργκ ανέφερε στην δημοσιογραφική διάσκεψη: 

"Είμαστε πολύ χαρούμενοι με την εμφάνιση και τη νίκη που πήραμε σήμερα. Είμαστε ικανοποιημένοι για τον τρόπο που μπήκαμε στη νέα χρονιά, μετά την διακοπή και με την νοοτροπία που δείξαμε στο παιχνίδι". 

Για το τι αλλάξε στο δεύτερο ημίχρονο και για τις σκέψεις στο μεταγραφικό κομμάτι: "Τα ημίχρονα ήταν παρόμοια. Απλά στο πρώτο δεν σκοράραμε και στο δεύτερο καταφέραμε να εκμεταλλευτούμε τις ευκαιρίες που δημιουργήσαμε. Βασικά, όλα άλλαξαν στο σουτ του Μασούρα και την προβολή του Μαέ. Είμαστε γενικά ικανοποιημένοι από την εμφάνιση μας. 
Όσον αφορά την μεταγραφική περίοδο, όπως βλέπετε έχουμε ένα ανταγωνιστικό ρόστερ και αυτό είναι πολύ καλό. Όμως, υπάρχει ένα ανταγωνιστικό πρωτάθλημα και αν μπορούμε να κάνουμε μεταγραφή που θα μας ενισχύσει περισσότερο θα γίνει για να βελτιώσουμε ακόμα περισσότερο το ρόστερ μας, για να είμαστε πιο έτοιμοι" 

Στοίχημα στη Novibet
Η Novibet κατέχει άδεια κλάσης Β από την ΕΑΣ με αριθμό Β022. Απαγορεύεται η συμμετοχή σε άτομα κάτω των 18 ετών .Παίξε υπεύθυνα. www.safergambling.gov.cy. Η δημοσίευση συνιστά πληρωμένη διαφήμιση εκ μέρους και για λογαριασμό της Novibet