Έφυγαν... τα 1600 για Λεμεσό

Έφυγαν... τα 1600 για Λεμεσό

Η Ομόνοια ενημέρωσε πως έχουν εξαντληθεί τα 1600 εισιτήρια που είχε στην διάθεση της, για το εκτός έδρας ντέρμπι με τον Άρη για την πρεμιέρα των πλέι-οφ.

"Έχουν εξαντληθεί τα 1600 εισιτήρια που είχαμε στη διάθεση μας για το παιχνίδι του Σαββάτου απέναντι στον Άρη στη Λεμεσό. Ευχαριστούμε ξανά για τη στήριξη! Ραντεβού στο γήπεδο"

Στοίχημα στη Novibet
Η Novibet κατέχει άδεια κλάσης Β από την ΕΑΣ με αριθμό Β022. Απαγορεύεται η συμμετοχή σε άτομα κάτω των 18 ετών .Παίξε υπεύθυνα. www.safergambling.gov.cy. Η δημοσίευση συνιστά πληρωμένη διαφήμιση εκ μέρους και για λογαριασμό της Novibet

Δείτε το SUPER MONDAY με καλεσμένο τον Πάμπο Χριστοδούλου: