Έλειψε...

Έλειψε...

Γράφει ο Κυπριανός Κυριάκου

Η Ομόνοια πάρα το γεγονός ότι είχε σε μεγάλα διαστήματα την κατοχή της μπάλας στο ματς με τον Εθνικό δεν κατάφερε να δημιουργήσει σε βαθμό που θα της επέτρεπε να φανεί περισσότερο απειλητική προς τα καρέ του Τούμπα.

Η Novibet κατέχει άδεια κλάσης Β από την ΕΑΣ με αριθμό Β022. Απαγορεύεται η συμμετοχή σε άτομα κάτω των 18 ετών .Παίξε υπεύθυνα. www.safergambling.gov.cy. Η δημοσίευση συνιστά πληρωμένη διαφήμιση εκ μέρους και για λογαριασμό της Novibet

Αν κάποιου ήταν αρκετά εμφανής η απουσία του θα λέγαμε πως είναι αυτή του Στέφαν Γιόβετιτς ο οποίος ήταν δεδομένο πως χρειαζόταν ανάσες μετά τα συνεχόμενα παιχνίδια σε Ευρώπη.

Ο Μαυροβούνιος επιθετικός έχει τις ικανότητες σε τέτοιου είδους αγώνες όπου η ομάδα δεν θα βρει αρκετές ευκαιρίες να "ξεκλειδώσει" χώρους και είναι λογικό πως με την επανέναρξη του πρωταθλήματος θα μπει και πάλι δυναμικά στην εξίσωση του Μπεργκ.

ΔΕΙΤΕ την εκπομπή #2 Super Monday