Σύμφωνα με πληροφορίες της ιστοσελίδας μας, η Ομόνοια βρίσκεται σε επαφές με τον 29χρονο Σουηδό μέσο Alexander Fransson.
Τον τελευταίο 1,5 χρόνο ήταν στην νταμπλούχο ΑΕΚ Αθηνών (7 συμμετοχές).
Είχε αποκτηθεί το 2018 από τη Νόρκεπινγκ, η οποία πλήρωσε 1 εκατ. ευρώ στην Βασιλεία για να τον κάνει δικό της, ενώ νωρίτερα είχε περάσει από τη Λωζάννη.
Να σημειωθεί επίσης ότι στο ενεργητικό του καταγράφονται και 8 συμμετοχές με την εθνική Σουηδίας.
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΤΟ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΤΟΥ:

Δείτε το βίντεο με μερικές από τις καλύτερες του στιγμές...