Επέστρεψαν... Ισραήλ

Επέστρεψαν... Ισραήλ

Η Χάποελ Τελ Αβίβ ενημέρωσε πως ολοκληρώθηκε το καμπ που είχε η ομάδα στην Κύπρο και οι ξένοι ποδοσφαιριστές επέστρεψαν στο Ισραήλ. Ο Λοίζος Λοίζου θα ταξιδέψει τις επόμενες ημέρες για να ενσωματωθεί στην ομάδα του...

"Η Χάποελ επέστρεψε στο Ισραήλ το απόγευμα της Δευτέρας, μετά από δεκαήμερο προπονητικό καμπ στο γειτονικό νησί. Η διοίκηση και το τεχνικό επιτελείο έδωσαν ιδιαίτερη σημασία στη διεξαγωγή του καμπ, το οποίο πέτυχε τους στόχους του: δέσιμο της ομάδας, επανασύνδεση του συνόλου και ιδανική προετοιμασία για την επανέναρξη του πρωταθλήματος. Υπενθυμίζεται ότι η ομάδα επιστρέφει στη δράση σε μία εβδομάδα, όταν θα υποδεχθεί τη Μακάμπι Χάιφα για την 25η αγωνιστική (6 Απριλίου, 20:30).

Κατά τη διάρκεια της προετοιμασίας, δόθηκαν τρία φιλικά παιχνίδια με τοπικές ομάδες. Στο πρώτο επικράτησαν με 2-0 της Αγίας Νάπας (σκόρερ οι Κορινέ και Όμρι Λεβί), στο δεύτερο νίκησαν 5-2 τη Σπαρτάκος (γκολ από Μπουσκίλα, Άρχελ και χατ-τρικ του Ντάπα), ενώ στο τελευταίο ηττήθηκαν με 1-0 από τον Ολυμπιακό Λευκωσίας."