Η Ομόνοια ανακοίνωσε την αποστολή για τον αυριανό αγώνα με τον Ακρίτα. Εκτός αποστολής έμεινε ο Λοΐζου, εξέλιξη για την οποία η ιστοσελίδα μας www.kerkida.net σας είχε προϊδεάσει νωρίτερα...
Η ενημέρωση:
"Έχει ολοκληρωθεί η προετοιμασία της ομάδας μας ενόψει του αυριανού (13/09, 19:00) αγώνα απέναντι στον Ακρίτα Χλώρακας για τη 3η αγωνιστική του πρωταθλήματος.
Η αποστολή μας αποτελείται από τους ακόλουθους ποδοσφαιριστές: Φαμπιάνο, Ουζόχο, Κυριακίδης, Ντιουνκού, Κίτσος, Κουλιμπαλί, Άιτινγκ, Σεμέδο, Στεπίνσκι, Χατζηγιοβάννης, Εβάντρο, Μάριτς, Αγκουζούλ, Μαέ, Ανδρέου, Μασούρας, Τάνκοβιτς, Χαμάς, Σίμιτς, Παναγιώτου, Κούσουλος, Εράκοβιτς, Νεοφύτου.
Το παιχνίδι θα διεξαχθεί στο στάδιο ΓΣΠ, θα αρχίσει στις 19:00 και θα μεταδοθεί ζωντανά από τη Cytavision. Επίσης, θα υπάρχει και ζωντανή ηχητική μετάδοση του αγώνα, από το γήπεδο, μέσω του ΟΜΟΝΟΙΑ TV".
