"Γι΄ αυτό είναι στην 1η θέση η Ομόνοια"

"Γι΄ αυτό είναι στην 1η θέση η Ομόνοια"

Σχολιάζοντας για την Ομόνοια στο SUPER MONDAY, o Δημήτης Κατσιμήτρος εστίασε στη σταθερότητα των "πρασίνων" στη μέχρι τώρα διαδρομή της τρέχουσας σεζόν. Δείτε τι είπε στο ΒΙΝΤΕΟ της εκπομπής:

enter " "