"Γκολ και ασίστ... είναι κάτι πολύ ωραίο/ Πρώτα σεβασμός στην ΑΕΛ"

"Γκολ και ασίστ... είναι κάτι πολύ ωραίο/ Πρώτα σεβασμός στην ΑΕΛ"

Ο Άγγελος Ανδρέου παραχώρησε δηλώσεις στην μεικτή ζώνη στο ΓΣΠ, μετά το τέλος του αγώνα με την ΑΕΛ. Ο νεαρός μεσοεπιθετικός είχε ονειρεμένο ντεμπούτο με γκολ και ασίστ απέναντι στην πρώην ομάδα του...

Η Novibet κατέχει άδεια κλάσης Β από την ΕΑΣ με αριθμό Β022. Απαγορεύεται η συμμετοχή σε άτομα κάτω των 18 ετών .Παίξε υπεύθυνα. www.safergambling.gov.cy. Η δημοσίευση συνιστά πληρωμένη διαφήμιση εκ μέρους και για λογαριασμό της Novibet

Για την εμφάνισή του: "Είμαι πολύ χαρούμενος, ένα γκολ και μια ασίστ είναι κάτι πολύ ωραίο. Είμαι περισσότερο χαρούμενος που βοήθησα την ομάδα μου".

Για το ότι σκόραρε απέναντι στην ΑΕΛ: "Ανάμικτα τα συναισθήματα, αλλά πρώτα σεβασμός στην πρώην μου ομάδα. Ήμουν τόσα χρόνια εκεί, γι' αυτό δεν το πανηγύρισα". 

Για το μέλλον: "Το μέλλον μου είναι εδώ, συνεχίσω να δουλεύω, δίνω ότι μπορώ και όταν με εμπιστευτεί ο προπονητής μπω μέσα να δώσω όσα μπορώ". 

Δείτε όσα ανέφερε στο πιο κάτω βίντεο:

Δείτε το Super Monday (#4 - 2025/2026) με καλεσμένο τον Παναγιώτη Ζαχαρίου:

enter

dd

ee