Αν χρειαστεί...

Αν χρειαστεί...

Εδώ είναι αν χρειαστεί να παίξει ο Ουζόχο στο επόμενο ματς με τον Ύψωνα... Θα δούμε, έχει μέρες μέχρι τότε. Λογικά θα είναι έτοιμος ο Φάμπι.