Χρειάζεται... προσοχή

Χρειάζεται... προσοχή

Γράφει ο Κυπριανός Κυριάκου... Η Ομόνοια δεν "σκόνταψε" απέναντι στον Ολυμπιακό και πήρε το τρίποντο χθες απόγευμα στο ΓΣΠ όμως μέσα από την εμφάνιση της υπήρξαν στοιχεία τα οποία πρέπει να βελτιώσει στην συνέχεια. Θα αναφερθούμε κυρίως στο πρώτο μέρος όπου ο αντίπαλος είχε τις ευκαιρίες του και όλες προήλθαν από ελεύθερα σουτ εκτός περιοχής.

Η Ομόνοια έχει δεχθεί τέρματα με αυτό τον τρόπο την φετινή περίοδο και πρέπει να βρει λύσεις για να κλείνει τους χώρους στις περιπτώσεις όπου ένας παίκτης ανενόχλητος θα επιχειρήσει να απειλήσει την "πράσινη" εστία με μακρινό σουτ γιατί σε αντίθετη περίπτωση μπορεί να της...κοστίσει (Κάτι που έγινε στο ντέρμπι με τον Απόλλωνα).

Στοίχημα στη Novibet
Η Novibet κατέχει άδεια κλάσης Β από την ΕΑΣ με αριθμό Β022. Απαγορεύεται η συμμετοχή σε άτομα κάτω των 18 ετών .Παίξε υπεύθυνα. www.safergambling.gov.cy. Η δημοσίευση συνιστά πληρωμένη διαφήμιση εκ μέρους και για λογαριασμό της Novibet