Η επόμενη...μέρα

Η επόμενη...μέρα

Γράφει ο Κυπριανός Κυριάκου/Ο απόηχος του "αιώνιου" ήταν λογικό πως θα είναι μεγάλος αφού η τεράστια αισιοδοξία και η ανοδική πορεία που είχε το "τριφύλλι" το τελευταίο διάστημα, δεν μετουσιώθηκαν σε τρίποντο κι αυτό δικαιολογημένα πλήγωσε το οικοδόμημα του συλλόγου.

Παρ' όλα αυτά ο χρόνος δεν μπορεί να γυρίσει πίσω και η Ομόνοια πρέπει να κοιτάξει την επόμενη μέρα με ψυχραιμία αφού ακολουθούν παιχνίδια υψίστης σημασίας.

Η ομάδα διαθέτει παίκτες με ποιότητα, με προσωπικότητα που τώρα είναι η στιγμή που οφείλουν να βγουν μπροστά και να δείξουν πως το "χαστούκι" απ' το ΑΠΟΕΛ ήταν απλά μια κακή παρένθεση και τίποτα παραπάνω.

Στοίχημα στη Novibet
Η Novibet κατέχει άδεια κλάσης Β από την ΕΑΣ με αριθμό Β022. Απαγορεύεται η συμμετοχή σε άτομα κάτω των 18 ετών .Παίξε υπεύθυνα. www.safergambling.gov.cy. Η δημοσίευση συνιστά πληρωμένη διαφήμιση εκ μέρους και για λογαριασμό της Novibet