Γράφει ο Κυπριανός Κυριάκου/ Όπως είναι λογικό πέραν της ήττας στα "πράσινα" στέκια γίνεται συζήτηση για την φάση στην οποία προήλθε ο σοβαρός τραυματισμός του Φαμπιάνο (ΚΛΙΚ ΕΔΩ).
Είναι αλήθεια πως ξάφνιασε άπαντες η οδηγία να ανεβεί στα καρέ των "γαλαζοκιτρίνων" ο Βραζιλιάνος τερματοφύλακας αφού το ματς ήταν στο 90΄ (δεν είχε καν υποδειχθεί ο χρόνος της καθυστέρησης) και δεν επρόκειτο για την τελευταία φάση του αγώνα.
Το γιατί πάρθηκε αυτή η απόφαση όπως είναι λογικό να έχει γίνει αντικείμενο σχολιασμού καθώς δεν πρόκειται για ένα γεγονός το οποίο συναντάς εύκολα στο...ποδόσφαιρο. Τώρα όμως είναι μικρής σημασίας αφού πλέον αυτό που "καίει" είναι η κατάσταση του "Φάμπι" που μπήκε στα...πιτς.
Στοίχημα στη Novibet
Η Novibet κατέχει άδεια κλάσης Β από την ΕΑΣ με αριθμό Β022. Απαγορεύεται η συμμετοχή σε άτομα κάτω των 18 ετών .Παίξε υπεύθυνα. www.safergambling.gov.cy. Η δημοσίευση συνιστά πληρωμένη διαφήμιση εκ μέρους και για λογαριασμό της Novibet