Γράφει ο Κυπριανός Κυριάκου
Στην νέα εποχή με τον Χένινγκ Μπεργκ στον πάγκο για τους "πράσινους" το αποτέλεσμα που δεν είχε εμφανιστεί ούτε σε Κύπρο και Ευρώπη ήταν η ισοπαλία.
Κάτι τέτοιο όμως ήρθε εν τέλη στο 13ο ματς του Νορβηγού τεχνικού κόντρα στον Άρη όπου η Ομόνοια έμεινε στο Χ με το 0-0.