"Ήμασταν καλύτεροι, σταματήσαμε να παίζουμε μετά το 2o γκολ, χάσαμε 2 βαθμούς"

"Ήμασταν καλύτεροι, σταματήσαμε να παίζουμε μετά το 2o γκολ, χάσαμε 2 βαθμούς"

Ο Ράιαν Μαέ μίλησε στη Cytavision μετά την ισοπαλία 2-2 με το ΑΠΟΕΛ…Τα όσα είπε: “Δεν ήταν καλό το τέλος γιατί δεν πήραμε τη νίκη. Χάσαμε δύο βαθμούς και θεωρώ ότι ήμασταν καλύτεροι. Μετά το δεύτερο γκολ σταματήσαμε να παίζουμε κάναμε συνεχώς μεγάλες μπαλιές και δεν κυκλοφορούσαμε την μπάλα για να βάλουμε κι άλλο γκολ. Δεν υπάρχει δικαιολογία για τα συνεχόμενα παιχνίδια ήταν διαφορετική η ομάδα από την Πέμπτη. Χάσαμε δύο βαθμούς”.

Η Novibet κατέχει άδεια κλάσης Β από την ΕΑΣ με αριθμό Β022. Απαγορεύεται η συμμετοχή σε άτομα κάτω των 18 ετών .Παίξε υπεύθυνα. www.safergambling.gov.cy. Η δημοσίευση συνιστά πληρωμένη διαφήμιση εκ μέρους και για λογαριασμό της Novibet

Την αρθρογραφία για τους αγώνες της 10ης αγωνιστικής προσφέρει η επιχείρηση Nicos Evagorou & Son LTD.

ee