Και τώρα...τρέχει

Και τώρα...τρέχει

Γράφει ο Κυπριανός Κυριάκου

Φτάσαμε αισίως στην τελευταία μέρα της μεταγραφικής περιόδου και όπως συμβαίνει τα τελευταία χρόνια αρκετές ομάδες του νησιού "τρέχουν" για τις τελευταίες πινελιές του ρόστερ.

Η Novibet κατέχει άδεια κλάσης Β από την ΕΑΣ με αριθμό Β022. Απαγορεύεται η συμμετοχή σε άτομα κάτω των 18 ετών .Παίξε υπεύθυνα. www.safergambling.gov.cy. Η δημοσίευση συνιστά πληρωμένη διαφήμιση εκ μέρους και για λογαριασμό της Novibet

Σε αυτή την κατηγορία δεν θα μπορούσε να απουσιάζει η Ομόνοια, αφού ομολογουμένως τα τελευταία χρόνια το "τριφύλλι" περιμένει μέχρι το φινάλε για να ολοκληρώσει τις κινήσεις του πράγμα που όπως και να το κάνουμε έχει το ρίσκο του.

Με τις εξελίξεις των τελευταίων ημερών αρκετά βρίσκονται στο προσκήνιο όπως σας έχουμε αποκαλύψει και οι περιπτώσεις τόσο του Λοΐζου (ΕΔΩ) όσο και του Τάνκοβιτς (EΔΩ) μονοπωλούν για την ώρα το "πράσινο" ρεπορτάζ.

Ο κόσμος αναμένει με μεγάλη αγωνία πως θα ολοκληρωθεί ο προγραμματισμός και όπως όλα δείχνουν η σημερινή μέρα  θα είναι..."φωτιά".

wewe