Γράφει ο Κυπριανός Κυριάκου
Μέσα στα θετικά της εμφάνισης στο "Τάσος Μάρκου" είναι δεδομένο πως αποτελεί το μηδέν παθητικό μετά από καιρό. Η Ομόνοια εκεί που για 3 συνεχόμενα ματς δεχόταν πρώτη γκολ και ήταν αυτή που κυνηγούσε για την ανατροπή, το Σάββατο φρόντισε να μην δώσει κανένα δικαίωμα και έβαλε τέλος σε αυτό το αρνητικό...σερί.
Ξεκάθαρος στόχος πλέον είναι να χτίσει ξανά μια δυνατή αμυντική γραμμή ειδικότερα αυτή την εβδομάδα όπου το πρόγραμμα περιλαμβάνει δύο άκρως απαιτητικές αναμετρήσεις.