Γράφει ο Κυπριανός Κυριάκου: Η Ομόνοια μετά το "διπλό" στο Παραλίμνι διατηρήθηκε στην κορυφή του βαθμολογικού πίνακα και παράλληλα συνέχισε το θετικό σερί που έχει χτίσει όλα αυτά τα χρόνια στο "Τάσος Μάρκου".
Πιο συγκεκριμένα οι "πράσινοι" με δεδομένο ότι δεν θα αγωνιστούν ξανά για τον θεσμό του πρωταθλήματος κόντρα στους "βυσσινί" την φετινή σεζόν, με την έλευση της νέας χρονιάς θα κλείσουν μια γεμάτη 20ετία που δεν έχουν φύγει με ήττα από το εν λόγω γήπεδο.
Το τελευταίο αρνητικό αποτέλεσμα με την ΕΝΠ γηπεδούχο για το "τριφύλλι" ήταν το μακρινό 2006 με 2-0.
Δείτε το βίντεο της εκπομπής SUPER MONDAY: