Διαβάστε τις δηλώσεις του Ράιαν Μαέ στην κάμερα του OMONOIA TV μετά τη νίκη (3-0) επί του Ακρίτα, όπου και σημείωσε το πρώτο του γκολ με τη φανέλα των "πρασίνων". Στόχος όπως δήλωσε η ομάδα του να έχει καλή απόδοση και στο ματς της ερχόμενης Τετάρτης με την ΑΕΚ.
Η Novibet κατέχει άδεια κλάσης Β από την ΕΑΣ με αριθμό Β022. Απαγορεύεται η συμμετοχή σε άτομα κάτω των 18 ετών .Παίξε υπεύθυνα. www.safergambling.gov.cy. Η δημοσίευση συνιστά πληρωμένη διαφήμιση εκ μέρους και για λογαριασμό της Novibet
Για τον αγώνα: Δείξαμε αντίδραση μετά την ήττα από τον Εθνικό, ήταν σημαντικό παιχνίδι μετά την ήττα στον προηγούμενο αφώνα. Είχαμε καλή απόδοση, σκοράραμε τρία γκολ, δεν δεχθήκαμε γκολ και έτσι είμαστε ευχαριστημένοι.
Για το πρώτο του γκολ: Ήταν πολύ καλό το συναίσθημα, είμαι ικανοποιημένος και από την ασίστ που έδωσα (στο γκολ του Σεμέδο). Γενικά χάρηκα το παιχνίδι είχαμε καλή συνεργασία με τους συμπαίκτεςω μου και θέλουμε να συνεχίσουμε έτσι και στο παιχνίδι με την ΑΕΚ. Εκεί συγκεντρωνόμαστε από σήμερα.
Δείτε αναλυτικά τι είπε...

