Μήνυμα ενόψει ΑΠΟΕΛ: “Είμαι σίγουρος ότι στο τέλος θα είμαστε εμείς οι νικητές"

Μήνυμα ενόψει ΑΠΟΕΛ: “Είμαι σίγουρος ότι στο τέλος θα είμαστε εμείς οι νικητές"

Μετά το τέλος του αγώνα με την Ριέκα στον οποίο η Ομόνοια ηττήθηκε με 1-0, ο Τάσος Χατζηγιοβάνης παραχώρησε δηλώσεις στους εκπροσώπους των ΜΜΕ. Μεταξύ άλλων ανέφερε…

Στοίχημα στη Novibet
Η Novibet κατέχει άδεια κλάσης Β από την ΕΑΣ με αριθμό Β022. Απαγορεύεται η συμμετοχή σε άτομα κάτω των 18 ετών .Παίξε υπεύθυνα. www.safergambling.gov.cy. Η δημοσίευση συνιστά πληρωμένη διαφήμιση εκ μέρους και για λογαριασμό της Novibet

Μεταξύ άλλων ανέφερε

“Ήμασταν ξεκάθαρα καλύτεροι από τον αντίπαλο. Έφταιξαν τα τελειώματα μας, είχαμε κλασικές ευκαιρίες. Θα μπορούσαμε να έχουμε πάρει τη νίκη με 3 και 4 γκολ. Ελπίζω στον επαναληπτικό να έρθουν τα γκολ.

Ο πιο σημαντικός τίτλος για εμάς είναι το πρωτάθλημα, έχουμε μεγάλη ευκαιρία να τα καταφέρουμε, δεν θα την αφήσουμε να πάει χαμένη. Σε ένα ντέρμπι όπως αυτό με το ΑΠΟΕΛ, πρέπει να βγάζεις ψυχή, να παλεύεις και να τα δίνεις όλα μέσα στο γήπεδο. Έχω τεράστια εμπιστοσύνη στην ομάδα. Είμαι σίγουρος ότι στο τέλος θα είμαστε εμείς οι νικητές, αν κάνουμε όλα όσα πρέπει.

Ευχαριστούμε τον κόσμο που ήταν δίπλα μας. Ξέρουμε ότι περιμένουν πώς και πώς το ματς της Κυριακής. Να είναι σίγουροι ότι θα δώσουμε και την ψυχή μας για τη νίκη”.

Δείτε αναλυτικά τις τοποθετήσεις του:

Κυπριανός Κυριάκου