"Ο Άρης είναι καλύτερη ομάδα από τις περισσότερες που αντιμετωπίσαμε εντός έδρας"

"Ο Άρης είναι καλύτερη ομάδα από τις περισσότερες που αντιμετωπίσαμε εντός έδρας"

Μιλώντας στο γραφείο Τύπου της Ομόνοιας ενόψει του αγώνα με τον Άρη, ο Χένινγκ Μπεργκ μεταξύ άλλων ανέφερε...

"Ο Άρης είναι καλή ομάδα και κέρδισε τα περισσότερα παιχνίδια του. Δεν αγωνίζονται στην Ευρώπη και θέλουν να είναι ανταγωνιστικοί στο πρωτάθλημα. Ελπίζω να γίνει καλό παιχνίδι και εμείς από την πλευρά μας θα κάνουμε ό, τι καλύτερο μπορούμε για να φτάσουμε στο καλύτερο μας επίπεδο.

Πετύχαμε πολλά γκολ μέχρι στιγμής και θέλουμε να συνεχίσουμε να το κάνουμε αυτό. Ο Άρης είναι  καλύτερη ομάδα από τις περισσότερες που αντιμετωπίσαμε εντός έδρας. Ελπίζω να κάνουμε ότι καλύτερο για να κερδίσουμε".

Η Novibet κατέχει άδεια κλάσης Β από την ΕΑΣ με αριθμό Β022. Απαγορεύεται η συμμετοχή σε άτομα κάτω των 18 ετών .Παίξε υπεύθυνα. www.safergambling.gov.cy. Η δημοσίευση συνιστά πληρωμένη διαφήμιση εκ μέρους και για λογαριασμό της Novibet

Δείτε αναλυτικά τις τοποθετήσεις του: