Μπεργκ/"Δίκαιη νίκη που μας κάνει χαρούμενους" (Τι είπε για Π.Ανδρέου)

Μπεργκ/"Δίκαιη νίκη που μας κάνει χαρούμενους" (Τι είπε για Π.Ανδρέου)

Οι δηλώσεις του προπονητή της Ομόνοιας Χένινγκ Μπεργκ, αμέσως μετά το τέλος του νικηφόρου αγώνα με τον Ολυμπιακό με 3-0...

"Αν αναλογιστούμε ότι έχουμε και την Ευρώπη είμαστε ικανοποιημένοι από την μέχρι τώρα συγκομιδή των βαθμών. Είχαμε σήμερα ένα δύσκολο παιχνίδι απέναντι σε ένα καλό αντίπαλο, αλλά θα μπορούσαμε να πετύχουμε τρια γκολ με τις ευκαιρίες μας στο πρώτο ημίχρονο αν και δεν ήμασταν και τόσο καλοί σε εκείνο το διάστημα. Είμαστε ικανοποιμένοι που την απόδοση μας στο δεύτερο ημίχρονο που παίξαμε πάρα πολύ καλά. 

Στοίχημα στη Novibet
Η Novibet κατέχει άδεια κλάσης Β από την ΕΑΣ με αριθμό Β022. Απαγορεύεται η συμμετοχή σε άτομα κάτω των 18 ετών .Παίξε υπεύθυνα. www.safergambling.gov.cy. Η δημοσίευση συνιστά πληρωμένη διαφήμιση εκ μέρους και για λογαριασμό της Novibet

Στην διάσκεψη τύπου είπε τα εξής:

“Το 3-0 είναι καλό αποτέλεσμα για μας, όπως και οι τρεις βαθμοί. Είχαμε πολλές ευκαιρίες στο πρώτο ημίχρονο. Είχαν και εκείνοι βέβαια αλλά ήμασταν καλύτεροι και είχαμε περισσότερες ευκαιρίες. Στο δεύτερο ημίχρονο ελέγξαμε τον ρυθμό και ήταν μια δίκαιη νίκη που μας κάνει χαρούμενους”.

Ύστερα από ερώτηση για την ελευθερία στην επίθεση: “Πιστεύω είναι συνδυασμός. Έχουμε έμπειρους παίκτες που μπορούν να διαβάσουν το παιχνίδι του αντιπάλου. Ξέρουν να εντοπίσουν τον ρυθμό που πρέπει να δώσουν και αντιλαμβάνονται. Ξέρουν να βρουν τους χώρους, να πασάρουν σωστά και διαβάζουν το μομέντουμ. Ο Άγγελος ήταν άτυχος σήμερα γιατί μπορούσε να σκοράρει. Δεν ξέρουμε γιατί ακυρώθηκε το γκολ του Σεμέδο. Είναι σημαντικό επίσης που κρατήσαμε το μηδέν στην άμυνα”. 

Για τον επόμενο αγώνα στην Ευρώπη: “Κοιτάζουμε πλέον αυτό το ματς. Οι αποδόσεις μας στην Ευρώπη είναι καλές. Με την Δυναμό Κιέβου κάναμε εξαιρετικό παιχνίδι. Θα προσπαθήσουμε να προετοιμαστούμε για τον αγώνα με την Αυστριακή ομάδα για να κάνουμε το καλύτερο δυνατό. Όσο πιο καλά παίξουμε τόσες περισσότερες πιθανότητες νίκης έχουμε”. 

Για τον Παναγιώτη Ανδρέου: “Είναι καλός ποδοσφαιριστής. Απέναντι στην Λωζάνη ήταν πολύ καλός και γενικά έχει καλή προοπτική. Έχει καλή τεχνική κατάρτιση, είναι δυνατός στις μονομαχίες, διαβάζει το παιχνίδι, κάνει σκληρές προπονήσεις και μπορεί να τα καταφέρει. Είναι καλός”.