Ομόνοια/"Εξαντλήθηκαν τα εισιτήρια για τις τρεις εξέδρες, διαβήματα για τη Νότια"

Ομόνοια/"Εξαντλήθηκαν τα εισιτήρια για τις τρεις εξέδρες, διαβήματα για τη Νότια"

Ανάρτηση από την Ομόνοια για τα εισιτήρια του αγώνα με τον Άρη:

Στοίχημα στη Novibet
Η Novibet κατέχει άδεια κλάσης Β από την ΕΑΣ με αριθμό Β022. Απαγορεύεται η συμμετοχή σε άτομα κάτω των 18 ετών .Παίξε υπεύθυνα. www.safergambling.gov.cy. Η δημοσίευση συνιστά πληρωμένη διαφήμιση εκ μέρους και για λογαριασμό της Novibet

"Έχουν εξαντληθεί από την πρώτη ημέρα διάθεσής τους τα εισιτήρια για τη Δυτική, Ανατολική και Βόρεια κερκίδα του σταδίου ΓΣΠ για τον αγώνα του Σαββάτου με τον Άρη.
Είμαστε σε επικοινωνία με την ΚΟΠ, την Αστυνομία και τον Άρη σχετικά με τη Νότια κερκίδα και θα ενημερώσουμε αναλόγως. 
🔥 ΕΔΡΑ ΗΦΑΙΣΤΕΙΟ 🔥"

Μπορεί να είναι εικόνα ποδόσφαιρο και κείμενο που λέει "NN #cablenet ablenet 御な。 PS Škoda ŠkodaKamiq Kamiq WKOAΑ LANPAAG Suodafurig SKODA た茶 ΕΔΡΑ ΗΦΑΙΣΤΕΙΟ"

Δείτε την εκπομπή SUPER MONDAY με καλεσμένο τον Γιόζεφ Κόζλεϊ: