"Όποτε μου ζητά ο προπονητής να παίξω, έχω μηδέν φόβο - Δικαιώνομαι σιγά σιγά"

"Όποτε μου ζητά ο προπονητής να παίξω, έχω μηδέν φόβο - Δικαιώνομαι σιγά σιγά"

Δηλώσεις του Άγγελου Ανδρέου στην κάμερα του ΡΙΚ μετά τη νίκη της Ομόνοιας επί της Ντιναμό Κιέβου με 2-0.

"Είμαι χαρούμενος για αυτή την εμφάνιση, το κυριότερο ότι βοήθησα την ομάδα μου να πάρει τους τρεις βαθμούς. Το γκολ θα έρθει σε κάποια φάση. Όποτε μου ζητά ο προπονητής να παίξω, έχω μηδέν φόβο και δίνω το καλύτερο. Είχαμε καλή εμφάνιση, πήραμε αυτό που έπρεπε. Έχω δυνάμεις να τρέχω και να βοηθάω επίθεση-άμυνα. Αυτή είναι η ζωή των ποδοσφαιριστών, σίγουρα στην Ευρώπη είναι πιο ψηλές οι εντάσεις. Δούλεψα αρκετά και το καλοκαίρι και την περασμένο σεζόν, δικαιώνομαι σιγά σιγά."