Έτοιμος για... δράση!

Έτοιμος για... δράση!

Ο Φράνισις Ουζόχο είναι πανέτοιμος για τον επαναληπτικό αγώνα απέναντι στη Ριέκα. Ο κίπερ των "πρασίνων" ένεκα και της απουσίας του Φαμπιάνο θα ριχτεί στη μάχη για να υπερασπιστεί την εστία της ομάδας του.

Χαμογελαστός και ευδιάθετος πόζαρε στον φακό της ιστοσελίδας μας κατά την αναχώρηση για Κροατία.

Δείτε πιο κάτω το ΒΙΝΤΕΟ της εκπομπής SUPER MONDAY με καλεσμένο τον Σίνισα Ντομπρασίνοβιτς: