Παπασταύρου στο "ΠΑΠ"

Παπασταύρου στο "ΠΑΠ"

Ο πρόεδρος της Ομόνοιας, Σταύρος Παπασταύρου έφτασε στο "Αντώνης Παπαδόπουλος" για το ντέρμπι με την Ανόρθωση, μαζί με την αποστολή των "πρασίνων". Ο φακός του kerkida.net τον εντόπισε στον αγωνιστικό χώρο του γηπέδου...

dd

ee