Ο πρόεδρος της Ομόνοιας, Σταύρος Παπασταύρου έφτασε στο "Αντώνης Παπαδόπουλος" για το ντέρμπι με την Ανόρθωση, μαζί με την αποστολή των "πρασίνων". Ο φακός του kerkida.net τον εντόπισε στον αγωνιστικό χώρο του γηπέδου...
Την αρθρογραφία προσφέρει η εταιρεία L.K. LEOHOME CONSTRUCTIONS & DEVELOPERS LTD -"LEOHOME... Η ζωή σου, οι στιγμές σου, το σπίτι σου!"

