"Το περίμενα και πιστεύω ότι το αξίζω"

"Το περίμενα και πιστεύω ότι το αξίζω"

Δείτε τις πρώτες δηλώσεις του Θέου Ιγνάτιου Καζακαίου μετά την υπογραφή επαγγελματικού συμβολαίου με την Ομόνοια...

Δείτε πιο κάτω το SUPER MONDAY με καλεσμένο τον Πάμπο Χριστοδούλου: