"Πρέπει να είμαστε έτοιμοι, είμαστε η Ομόνοια"

"Πρέπει να είμαστε έτοιμοι, είμαστε η Ομόνοια"

Δηλώσεις του Σενού Κουλιμπαλί μετά το τέλος του αγώνα με την Ομόνοια Αραδίππου και τη νίκη της Ομόνοιας με 3-0…

"Πολύ καλό παιχνίδι. Το πιο σημαντικό ότι πήραμε τους τρεις βαθμούς και προχωράμε, δεν είχαμε κερδίσει στα προηγούμενα δύο. Νιώθω καλά, ήμουν εκτός για περισσότερο από πέντε βδομάδες. Πρέπει να είμαστε έτοιμοι για κάθε παιχνίδι, είμαστε η Ομόνοια."

Στοίχημα στη Novibet
Η Novibet κατέχει άδεια κλάσης Β από την ΕΑΣ με αριθμό Β022. Απαγορεύεται η συμμετοχή σε άτομα κάτω των 18 ετών .Παίξε υπεύθυνα. www.safergambling.gov.cy. Η δημοσίευση συνιστά πληρωμένη διαφήμιση εκ μέρους και για λογαριασμό της Novibet

Δείτε το SUPER MONDAY με καλεσμένο τον Λεωνίδα Κονομή: